Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 
odbudowa maszyn
Maszyny budowlane, rolnicze, drogowe czy kolejowe nie należą do tanich. Zarówno sprzęt nowy, jak i używany w dobrym stanie jest drogi i często wydaje się wręcz nieopłacalny. Gdy kupujemy koparkę, spychacz lub ładowarkę, nigdy nie mamy pewności, czy maszyna ta jest faktycznie w stanie zdatnym do bezawaryjnego użytku przez następne lata. Można gdybać, że zależy to od szczęścia, ale kolejny stracony sezon z powodu braku sprzętu nigdy nie napawa optymizmem. Dlatego warto zastanowić się na odbudową swojej maszyny, czy to kolejowej, rolniczej, czy budowlanej. Opcja ta jest skierowana do tych, którzy niechętnie podchodzą do nowych zakupów, mając na stanie sprawdzony sprzęt służący przez lata. Nie jest istotne, czy jest on marki JCB, Liebherr czy Volvo. Odbudować można każdą maszynę, bez konieczności żmudnego przeglądania ogłoszeń czy ogromnych wydatków na sprzęt od dealera.

 

Jak to się robi? Kilka słów o procesie odbudowy

Odbudowa maszyn budowlanych, lub każdych innych, kojarzy nam się z zaprzęgnięciem do pracy ciężkiego sprzętu. Tymczasem podczas generalnego remontu wręcz wymagana jest szczypta subtelności i wyczulenia na komfort podczas pracy. Wiadomo, że praca w otoczeniu nowych, miękkich i niezużytych materiałów idzie sprawniej. Dlatego estetyka podczas odbudowy jest równie istotna, co zapewnienie kompleksowej weryfikacji zdatności wszystkich mechanizmów w maszynie. Ale od początku.

naprawa2

W pierwszym kroku pracownicy dokonują oględzin maszyny poddanej odbudowie. Ma to na celu wczesne wykrycie ognisk poważnych uszkodzeń. Szczególnie ważne w tym przypadku są systemy hydrauliczne, nieodzowny element ciężkich maszyn. Po wstępnej diagnostyce maszyny następuje kolejny ważny element jej odbudowy, czyli demontaż. Maszyna rozbierana jest na części pierwsze, które następnie się sprawdza. Jeśli ich poziom uszkodzenia nie jest wysoki, poddaje się je regeneracji, lecz gdy nie jest to możliwe, zostają one zamienione na nowe elementy. Ważne jest to, że podczas odbudowy maszyny części zamienne są oryginalne. Tańsze zamienniki mogłyby nie działać ze sobą w dobry sposób i zużywać się nawzajem.

Wcześniej wspomniana estetyka obejmuje wymiany wszelkiego rodzaju manetek, pokręteł, tapicerek, tak aby operator mógł odczuć wrażenie, że siedzi w maszynie prosto od dealera. Po wszystkim następuje jeszcze kontrola. Weryfikacja, której jest poddana maszyna, ma na celu wykrycie i ewentualne poprawienie niedociągnięć powstałych podczas odbudowy. Kiedy zostaną one wyeliminowane, maszynę przekazuje się w ręce operatora. Ten sprawdza jej działanie, komfort pracy i jeśli wystawi pozytywną opinię, może ona wrócić do klienta.

mobilny1

Dlaczego warto? Najważniejsze zalety

Odbudowa maszyn, czy to kolejowych, drogowych czy innych, to zawsze cena o wiele niższa niż koszt zakupu nowej czy nawet używanej maszyny. Nieważne jest, czy jest to marka Liebherr, czy JCB albo Volvo. Po odbudowie maszyna będzie wyglądać i działać, jak gdyby wyjechała dopiero z fabryki. Łączy się z tym również obiegowa opinia o niskiej jakości maszyn nowych. Jeśli nie jesteśmy pewnie zakupu, a mamy zaufanie do naszej wieloletniej koparki, minikoparki czy ładowarki, po odbudowie zagwarantujemy sobie, że posłuży nam przez kolejne lata z równie dobrymi skutkami. Nie będziemy musieli ryzykować i niejako wykładać pieniędzy w ciemno, wierząc, że zakupiona maszyna spełni nasze oczekiwania. Odbudowa maszyn budowlanych i każdych innych jest najlepszą opcją, pozwalającą mieć więcej pewności i nie tracić kolejnego sezonu roboczego. Odbudowa maszyn jest procesem znacznie krótszym niż oczekiwanie na dostarczenie nam nowego produktu od dealera. Nawet jeśli zmusi to nas do wypożyczenia innej maszyny na czas generalnego remontu, koszty ogólne nie wyniosą tyle, ile cena za nową maszynę.

Artykuł powstał przy współpracy z serwisem maszyn budowlanych https://hydroserwishs.pl/

 

odbudowa maszyn
Maszyny budowlane, rolnicze, drogowe czy kolejowe nie należą do tanich. Zarówno sprzęt nowy, jak i używany w dobrym stanie jest drogi i często wydaje się wręcz nieopłacalny. Gdy kupujemy koparkę, spychacz lub ładowarkę, nigdy nie mamy pewności, czy maszyna ta jest faktycznie w stanie zdatnym do bezawaryjnego użytku przez następne lata. Można gdybać, że zależy to od szczęścia, ale kolejny stracony sezon z powodu braku sprzętu nigdy nie napawa optymizmem. Dlatego warto zastanowić się na odbudową swojej maszyny, czy to kolejowej, rolniczej, czy budowlanej. Opcja ta jest skierowana do tych, którzy niechętnie podchodzą do nowych zakupów, mając na stanie sprawdzony sprzęt służący przez lata. Nie jest istotne, czy jest on marki JCB, Liebherr czy Volvo. Odbudować można każdą maszynę, bez konieczności żmudnego przeglądania ogłoszeń czy ogromnych wydatków na sprzęt od dealera.

 

Jak to się robi? Kilka słów o procesie odbudowy

Odbudowa maszyn budowlanych, lub każdych innych, kojarzy nam się z zaprzęgnięciem do pracy ciężkiego sprzętu. Tymczasem podczas generalnego remontu wręcz wymagana jest szczypta subtelności i wyczulenia na komfort podczas pracy. Wiadomo, że praca w otoczeniu nowych, miękkich i niezużytych materiałów idzie sprawniej. Dlatego estetyka podczas odbudowy jest równie istotna, co zapewnienie kompleksowej weryfikacji zdatności wszystkich mechanizmów w maszynie. Ale od początku.

naprawa2

W pierwszym kroku pracownicy dokonują oględzin maszyny poddanej odbudowie. Ma to na celu wczesne wykrycie ognisk poważnych uszkodzeń. Szczególnie ważne w tym przypadku są systemy hydrauliczne, nieodzowny element ciężkich maszyn. Po wstępnej diagnostyce maszyny następuje kolejny ważny element jej odbudowy, czyli demontaż. Maszyna rozbierana jest na części pierwsze, które następnie się sprawdza. Jeśli ich poziom uszkodzenia nie jest wysoki, poddaje się je regeneracji, lecz gdy nie jest to możliwe, zostają one zamienione na nowe elementy. Ważne jest to, że podczas odbudowy maszyny części zamienne są oryginalne. Tańsze zamienniki mogłyby nie działać ze sobą w dobry sposób i zużywać się nawzajem.

Wcześniej wspomniana estetyka obejmuje wymiany wszelkiego rodzaju manetek, pokręteł, tapicerek, tak aby operator mógł odczuć wrażenie, że siedzi w maszynie prosto od dealera. Po wszystkim następuje jeszcze kontrola. Weryfikacja, której jest poddana maszyna, ma na celu wykrycie i ewentualne poprawienie niedociągnięć powstałych podczas odbudowy. Kiedy zostaną one wyeliminowane, maszynę przekazuje się w ręce operatora. Ten sprawdza jej działanie, komfort pracy i jeśli wystawi pozytywną opinię, może ona wrócić do klienta.

mobilny1

Dlaczego warto? Najważniejsze zalety

Odbudowa maszyn, czy to kolejowych, drogowych czy innych, to zawsze cena o wiele niższa niż koszt zakupu nowej czy nawet używanej maszyny. Nieważne jest, czy jest to marka Liebherr, czy JCB albo Volvo. Po odbudowie maszyna będzie wyglądać i działać, jak gdyby wyjechała dopiero z fabryki. Łączy się z tym również obiegowa opinia o niskiej jakości maszyn nowych. Jeśli nie jesteśmy pewnie zakupu, a mamy zaufanie do naszej wieloletniej koparki, minikoparki czy ładowarki, po odbudowie zagwarantujemy sobie, że posłuży nam przez kolejne lata z równie dobrymi skutkami. Nie będziemy musieli ryzykować i niejako wykładać pieniędzy w ciemno, wierząc, że zakupiona maszyna spełni nasze oczekiwania. Odbudowa maszyn budowlanych i każdych innych jest najlepszą opcją, pozwalającą mieć więcej pewności i nie tracić kolejnego sezonu roboczego. Odbudowa maszyn jest procesem znacznie krótszym niż oczekiwanie na dostarczenie nam nowego produktu od dealera. Nawet jeśli zmusi to nas do wypożyczenia innej maszyny na czas generalnego remontu, koszty ogólne nie wyniosą tyle, ile cena za nową maszynę.

Artykuł powstał przy współpracy z serwisem maszyn budowlanych https://hydroserwishs.pl/

 

Strona 2

Używane skutery na sprzedaż – gdzie znaleźć atrakcyjne oferty?

Darmowe ogłoszenia mieszkań – gdzie zamieścić oferty o sprzedaży?